Освіта і доктрина Середини у Аристотеля і Конфуція

Автор(и)

  • Panos Eliopoulos

Ключові слова:

освіта, доктрина середини, Арістотель, Конфуцій, доброчесність, досконалість, мудрість, знання

Анотація

Арістотель і Конфуцій розробили свої теорії на основі комплексного сприйняття етичних і політичних проблем як єдиного цілого. Грецький і китайський філософи підкреслювали важливість чесноти, яка б означала перехід від вихідного розуміння суспільного життя до життя з іншими, що стає самореалізацією і полегшує самовдосконалення. Індивідуальна мета та ж, що і колективна; це стає основою для їх освітніх програм. У доктрині середини два мислителя зосереджуються на надбанні мудрості та знання не тільки в якості лише теоретичних досліджень, але і в якості керівництва для досягнення практичних цілей. Доброчесність є здатністю зберігати
себе в ідеальному стані, що призводить до евдемонії і гармонійного життя. Середина — це належний шлях, який створює правильні звички і забезпечує правильну еволюцію людської істоти до свого ідеального стану. Таким чином, середина стає золотим правилом для освіти, позаяк освіта — це процес, що безперервно відбувається, допоки праведність і фронезіс не стануть незамінними складовими особистості.

Біографія автора

Panos Eliopoulos

доктор філософії, викладач, Філологічний факультет Університет Пелопонесу, Греція.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 334

Опубліковано

2014-12-30

Як цитувати

Eliopoulos, P. (2014). Освіта і доктрина Середини у Аристотеля і Конфуція. Філософія освіти. Philosophy of Education, 15(2). вилучено із https://philosopheducation.com/index.php/philed/article/view/503

Номер

Розділ

Статті

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.