«Віки» цивілізації як моделі політичного представництва
DOI:
https://doi.org/10.31874/2309-1606-2022-28-2-11Ключові слова:
політичне представництво, правотворчість, державництво, управління, теологія, християнство, політична теологія, етапи розвитку, метамодернізм, представницька демократіяАнотація
Метою цієї статті є опис розвитку людської цивілізації з точки зору дедалі більш репрезентативних структур управління, структур, які роблять людей все більш і більш присутніми у вищих ешелонах прийняття рішень. Згідно з гіпотезою статті, існує три основні виміри цього розвитку: по-перше, засоби комунікації стають все більш абстрактними, змушують суспільство бути більш свідомим стосовно самого себе, оскільки воно отримує здатність до саморефлексії та самокритики з дедалі складніших точок зору, що робить суспільство все більш справедливим. ; по-друге, антропоморфізація/релятивізація все більш творчих форм життя, перетворення їх з свавільних сил на «рідних» партнерів для спілкування; по-третє, якщо законотворчість здійснюється в рамках обміну перспективами, в якому реальність та люди належним чином представлені, закони, видані таким чином, роблять суспільства все більш вільними (1) від диктату насильницької влади (2) для практики мистецтва взаємозалежності, тобто створення нових моделей співпраці. Сюжет розвитку полягає в балансуванні між залежністю від зовнішньої сили та мітом само-створення; Розвиток відбувається тоді, коли ми здатні релятивізувати силу, що створює наше життя на цьому конкретному етапі, тобто знайти з нею спільну мову та зробити її «рідною». Якщо ми занадто покладаємося на зовнішню силу чи на власну силу, ми перестаємо брати участь в обміні перспективами, у політиці, яка створює нові, ширші та глибші контексти суспільного життя. У цьому сенсі люди «покликані» до репрезентативної політики, щоб зробити себе та один одного присутніми на вищих рівнях законотворення, щоб створені в них закони, за якими живуть люди, відповідали як власним бажанням людей, так і реальності як такій. Можливість цієї репрезентативної діяльності заснована на вірі в Трійцю, де Особистості стають присутніми одна перед одної до міри повної прозорості, але без будь-якого стирання різниці.
Посилання
Avineri, S. (1972). Hegel’s Theory of the Modern State. Cambridge: Cambridge University Press.
Hegel G. W. F. (1977). Phenomenology of the Spirit, trans. by A. V. Miller with Analysis of the Text and Foreword by. J. N. Findlay. Oxford University Press.
Irvin, D. T., & Sunquist, S.W. (2012). History of World Christian Movement. Vol. II: Modern Christianity from 1454–1800. New York: Orbis Books.
Lin, E. Y. (2021). From Kant Back to Plato: Iris Murdoch’s Moral Philosophy on Love and Vision. Epoché #40. https://epochemagazine.org/40/from-kant-back-to-plato-iris-murdochs-moral-philosophy-on-love-and-vision/
Milbank, J. (2018). Reformation 500: Any Cause for Celebration? Open Theology 4(1), 607– 629. https://doi.org/10.1515/opth-2018-0045.
Pliny. (2022). Pliny to the Emperor Trajan. Pliny, Letters 10.96-97. https://faculty. georgetown.edu/jod/texts/pliny.html.
Putin, Vladimir. (2004). Address by President Vladimir Putin. Delivered in the aftermath of the Beslan attack. September 4, 2004. http://www.en.kremlin.ru/events/presi¬dent/transcripts/22589
Rand, A. (1957). Atlas Shrugged. New York: Random House.
Rushkoff, D. (2022). Survival of the Richest: Escape Fantasies of the Tech Billionaires. W. W. Norton & Company.
The Holy Bible. (1994). 21st century King James version (KJ21). https://www.biblegateway. com/versions/21st-Century-King-James-Version-KJ21-Bible/#booklist
Vervaeke, J., & Ferraro, L. (2013). Relevance, Meaning and the Cognitive Science of Wisdom. In book: The Scientific Study of Personal Wisdom. From Contemplative Traditions to Neuroscience. (pp. 21–51). Dordrecht: Springer. https://doi.org/10.1007/978-94- 007-7987-7_2
Vervaeke, J., Lillicrap, T. P., & Richards, B. (2012). Relevance Realization and the Emerging Framework in Cognitive Science. Journal of Logic and Computation 22(1): 79–99. https://doi.org/10.1093/logcom/exp067
Williams, R. (1982). Resurrection: Interpreting the Easter gospel. London: Darton, Longman and Todd.
Zizek, S. (2022). We must stop letting Russia define the terms of the Ukraine crisis. The Guardian. https://www.theguardian.com/commentisfree/2022/may/23/we-must-stop-letting-russia-define-the-terms-of-the-ukraine-crisis
##submission.downloads##
-
PDF (English)
Завантажень: 153
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
- Автори, які публікуються у цьому журналі, згодні з такими умовами:
- Автори зберігають авторське право і надають журналу право першої публікації;
- Автори можуть укладати окремі, додаткові договірні угоди з неексклюзивного поширення опублікованої журналом версії статті (наприклад, розмістити її в інститутському репозиторії або опублікувати її в книзі), з визнанням її первісної публікації в цьому журналі.