Порівняльне дослідження концепцій освіти Джона Дьюї та Джуліуса Ньєрере та розвиток Африки

Автор(и)

  • Emmanuel Ofuasia Державний університет Лагоса

DOI:

https://doi.org/10.31874/2309-1606-2019-25-2-7

Анотація

Наслідком надмірних пошуків інклюзивного розвитку в Африці стало нарікання, що, можливо, саме суспільні науки несуть відповідальність за те, що численні пропоновані рішення для відвертання загрози вже не є адекватними. На такій аксіоматичній основі побудовано аргументацію цього нарису, яка має на меті розчистити той шлях, який зазвичай сприймається як самозрозумілий в дискурсі про розвиток – педагогіку. Отже, за допомогою методів порівняння та аналізу цей нарис розкриває зв’язок між реконструкціонізмом Джона Дьюї та навчальною моделлю опертя на себе Джуліуса Ньєрере як основу для структурного розвитку освіти. Для Дьюї через освіту суспільство може розвивати та реформувати свої цілі та може рухатися в різних напрямках. Для Ньєрере освіта для опертя на себе має сприяти спільним цілям життя та роботи задля загального блага. І Дьюї, і Ньєрере заявили, що освіта повинна змусити індивіда зрозуміти, що він є членом суспільства і навчитися брати участь у соціальному навчанні. Критичне вивчення ідей цих мислителів виявляє, що з огляду на невідповідності чи розбіжності мотивацій між їхніми освітніми філософіями, сукупний фактор наводить на думку про гідну платформу, на якій може постати освіта для опертя на себе, що сприятиме епосі суспільного розвитку. Це дослідження визнає як безперечну присутність Заходу, так і місцевий підхід, що спонукає ініціювати їхнє поєднання. Батьківство може слугувати платформою, яка буде виховувати уми, які, відповідно, сприятимуть національному розвитку, ідеологія також відіграє дуже важливу роль. Нинішня освітня система сучасної Африки стала наслідком неналежного оцінювання знань. Отже, освітня рамка є результатом і рекомендацією цього інтелектуального дослідження.

Біографія автора

Emmanuel Ofuasia, Державний університет Лагоса

докторант, кафедра філософії

Посилання

Akinsanya P.O. (2015) Philosophizing About Education, Lagos: University of Lagos Press and Bookshop Ltd.

Azenabor, G.E. (2005) “Sustainability of University Education in Nigeria: A Philosophical Discourse on Problem and Revival Strategies” in Ogbinaka, O.M. (ed.), African Studies Monographs, No.VI., Onosomegbowho Oginanka Publishers Ltd.

Bahm, A.J. (1977) Comparative Philosophy: Western, Indian and Chinese Philosophies. Albuquerque: World Books.

Balogun, O. A. (2013) Philosophy in an African Culture: A Light in the Darkness. 69th Inaugural Lecture, Olabisi Onabanjo University. Olabisi Onabanjo University Mass Communication Press: Ago-Iwoye.

Coatzee, K. J., Graaf, .J, Heidrincks, J., Wood, G. (2007) Development: Theory, Policy and Practice. Cape Town: Oxford University Press.

Dewey, J. (1897) My Pedagogic Creed, New York and Chicago: E.L. Kellogg & Co.

Dewey, J. (1899) The School and Society, Chicago: University of Chicago Press.

Dewey, J. (1902) The Child and the Curriculum, Chicago: The University of Chicago Press.

Dewey, J. (2000) “My Pedagogic Creed” in Reed, R.F. & Johnson R.W. (eds.) Philosophical Documents in Education. New York: Longman.

Ellis, F., Biggs, S. (2001) Development Policy. Review. 19(4)

Falola, T. (2018) The Toyin Falola Reader on African Culture, Nationalism, Development and Epistemologies. Austin, Texas: Pan-African University Press.

Frank, A. (1967) Crisis in the Third World. New York. Holmes and Meier

Freire, P. (1972) The Pedagogy of the Oppressed. Ramos: Penguin Books.

Hountondji, P. (2004) Knowledge as a Development Issue. In: K. Wiredu (ed.) A Companion to African Philosophy. New York: Blackwell.

Hussain, A., Tribe, K. (1981) Marxism and the Agrarian Question: German Social Democracy and the Peasantry 1890-1907. Hong Kong: MacMillain Press LTD.

Lenin, V. (1964) The Development of Capitalism in Russia. Moscow: Progress Publishers.

Matunhu, J. (2011) A Critique of Modernisation and Dependency Theories in Africa: Critical Assessment. African Journal of History and Culture. 2011. 3(5).

Mulenga, D. (2001) Mwalimu Julius Nyerere: A Critical Review of his Contributions to Adult Education Postcolonialism. International Journal of Lifelong Education 20: 446-470.

Nyerere, J. (1968) Ujamaa- Essays on Socialism, London: Oxford University Press.

Reid, D. (1995) Sustainable Development: An introductory Guide. London: Earthscan Publications LTD.

Rodney, W. (1971) How Europe Underdeveloped Africa. Dares Salaam: B’ogle Overture

Sen, A. (1999) Development as Freedom. New York: Anchor Books

Shale, E.N. (2002) Julius Nyerere’s Critical Education Thought. In: McDonald, D.A and Shale, E.N. (eds) The Legacies of Julius Nyerere Influences and Development Discourse and Practice in Africa, Trenton, New Jersey: African World Press.

Smith, A.D. (1973) The Concept of Social Change. London: Routledge and Kegan Paul.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 1313

Опубліковано

2020-07-03

Як цитувати

Ofuasia, E. (2020). Порівняльне дослідження концепцій освіти Джона Дьюї та Джуліуса Ньєрере та розвиток Африки. Філософія освіти. Philosophy of Education, 25(2), 127–141. https://doi.org/10.31874/2309-1606-2019-25-2-7

Номер

Розділ

Статті

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.