Належність політики та культури "створених" ідентичностей для викладання історії Нігерії: тематичне дослідження Еґбе Омо Одудува

Автор(и)

  • Оладжумоке Олуфунмілола ОЛАЙЯ Федеральний коледж освіти, Акока, Нігерія

DOI:

https://doi.org/10.31874/2309-1606-2021-27-1-8

Ключові слова:

культура та релігія, ідентичність Еґбе Омо Одудува, Кваме Апіа, йоруба

Анотація

Історична освіта змогла дати повний опис того, як різні культури співіснували до зустрічі з європейськими. Історичний облік перейшов з міфічної на наукову стадію із наведеними доказами, які висуваються для перегляду і навіть виправлення початкових припущень. З огляду на ці перегляд та виправлення, чи не виникає вимога: як ми навчаємо студентів африканській історії? Який зв’язок між релігією та культурою у формуванні народу? Використовуючи космополітичну перспективу Кваме Апіа як свою теоретичну основу та за допомогою методу філософського аналізу, я заявляю, що ідея ідентичності, яка є відмінною чи властивою певному народові, не може бути надійною. Щоб зробити свою думку зрозумілою, у цьому дослідженні в якості парадигми використовую приклад йоруба на південному заході Нігерії. Я стверджую, що поява Егбе Омо Одудуви пов’язана не з особливою чи нетиповою ідентичністю, а зі сплеском необхідності наголошувати на спільних підставах щодо відмінностей, щоб встановити спільну причину сприйманої ідентичності. Дотепер встановлено, що всі малі королівства та могутні імперії, які претендують на спільність йорубської ідентичності в наш час, були досі заклятими ворогами, які майже не сприймають речі з подібної точки зору. Однак, цікаво зауважити, що саме під час колоніальної ери та руху за політичну незалежність було проінформовано про необхідність злиття та створення ідентичності на тій основі, яка нібито пронизує всіх їх, щоб ініціювати спільний знаменник. З часу вивчення народів йоруба з найдавніших часів до наших днів, з’ясовано, що до 1945 р. не було сприйняття спільної точки зору. Фактори, що призвели до визнання спільної точки зору, пов’язані з боротьбою за звільнення від протекторату іноземних країн. Саме на цьому зазначається, що це дослідження стверджує, що ідентичності – це творіння людини, і вони не є ані первісно оригінальними, ані чистими.

Біографія автора

Оладжумоке Олуфунмілола ОЛАЙЯ, Федеральний коледж освіти, Акока, Нігерія

викладач кафедри освітнього фонду

Посилання

Achebe, C. (1982). Interview (Anthony Appiah, D.A.N. Jones & John Ryle). Times Literary Supplement. 26th February, 1982.

Appiah, K. A. (2005). The Ethics of Identity. Princeton: Princeton University Press.

Appiah, K. A. (1992). In my Father’s House: Africa in the Philosophy of Culture. Oxford: Oxford University Press.

Atanda, J. A. (1969). The Iseyin-Okeiho Rising of 1916: An Example of Socio-Political Conflicts in Colonial Africa. Journal of the Historical Society of Nigeria, 4(4), 497-514.

Atanda, J. A. (1990). An Introduction to Yoruba History. Ibadan: Ibadan University Press.

Awe, B. (1973). Militarism and Economic Development in Nineteenth Century Yoruba Country: The Ibadan Example. Journal of African History, 14(1), 65-77.

Awolalu, O. (1979). Yoruba Beliefs and Sacrificial Rites. Essex: Longman.

Ayoade, A. A. J. (1985). Party and Ideology in Nigeria: A Case of the Action Group. Journal of Black Studies, 16(2), 169-188.

Babatunde, E.D (1992). A Critical Study of Bini and Yoruba Value Systems of Nigeria in Change – Culture, Religion and the Self. New York: The Edwin Mellen Press.

Balogun, O.A. (2009). A Philosophical Defence of Punishment in Traditional African Legal Culture: The Yoruba Example. The Journal of Pan African Studies, 3(3), 43-54.

Bandele, B. [(Director) 2013]. Half of a Yellow Sun. [Shareman Media/Slate Films].

Beier, U. (1955). The Historical and Psychological Significance of Yoruba Myths. Biobaku & Beier. The Use and Interpretation of Myths. Odu 1, 17-25.

Bowen, T. J. (1968). Adventures and Missionary Labours in Several Countries in the Interior of Africa from 1849-1856. London: Frank Cass.

Capozza, D., & Brown, R. (eds.) (2000). Social Identity Processes. London: Sage Publications.

Castells, M. (2004). The Power of Identity – The Information Age: Economy, Society and Culture. Vol. 2. Malden, MA: Blackwell.

Calvocoressi, D., & David, N. (1979). A New Survey of Radiocarbon and Thermoluminescence dates for West Africa. Journal of African History, 20(1), 1-29.

Drewal, H. J. (1989). Yoruba: Nine Centuries of African Art and Thought. New York: Center for African Art.

Ekundayo, A. (2012). The Struggle for Autonomy and Identity in Late Colonial Nigeria: Young Elite of Kabba Division, 1946-1966. Journal of Nigeria Studies, 1(2) Fall 2012.

Fabian, J. (1986). Language and Colonial Power. Cambridge: Cambridge University Press.

Falola, T. (2018). The Falola Reader on African Culture, Nationalism Development and Epistemologies. Texas: Pan African University Press.

Farrow, S. S. (1926). Faith, Fancies and Fetish, or Yoruba Paganism. New York: Negro University Press.

Frobenius, L. (1913). The Voice of Africa. Volume 2. London: Hutchinson.

Idowu, E. B. (1962). Olodumare: God in Yoruba Belief. London: Longmans.

Isichei, E. (1983). A History of Nigeria. New York: Longman.

Jekayinfa, A. A. (2002). Implication of Competitive Ethnicity in the Process of National Building in Nigeria. Nigerian Journal of Social Studies, VI(1&2).

Johnson, S. C. (1921). The History of the Yorubas: From the Earliest Times to the Beginning of the British Protectorate. London: Routledge & Paul.

Laitin, D. (1986). Hegemony and Culture: Politics and Religious Change among the Yoruba. Chicago: University of Chicago Press.

Law, R. C. C. (1977). The Ọyọ Empire (c.1600-1836): A West African Imperialism in the Era of the Atlantic Slave Trade. Oxford: Clarendon.

Lucas, J. O. (1948). The Religion of the Yorubas. Lagos: CMS.

Ogundowole, E. K. (2013). Towards Negotiating Nigeria for Nigerians (2). The Punch Newspaper. http://www.punchng.com/opinion/towards-negotiating-nigeria-for-nigerians-2.htm.

Olojede, F. (2011). The Exodus and Identity Formation in View of the Yoruba Origin and Migration Narratives. Scriptura, (108), 342-356.

Reed, C. (1982). “The Role of Traditional Rulers in Elective Politics in Nigeria.” Indiana University: African Studies Program.

Sklar, R. L. (2004). Nigerian Political Parties: Power in an Emergent African Nation. New York: Africa World Press.

Willet, F. (1971). A Survey of Recent Results in the Radiocarbon Chronology of Western and Northern Africa. Journal of African History, (12), 339-370.

Wood, J. B. (1885). Church Mission Intelligencer: A Monthly Journal of Missionary Information. London: Gilbert & Riving Ton Ltd.

##submission.downloads##

Переглядів анотації: 416

Опубліковано

2021-08-11

Як цитувати

ОЛАЙЯ, О. О. (2021). Належність політики та культури "створених" ідентичностей для викладання історії Нігерії: тематичне дослідження Еґбе Омо Одудува. Філософія освіти. Philosophy of Education, 27(1), 141–153. https://doi.org/10.31874/2309-1606-2021-27-1-8

Номер

Розділ

Статті

Метрики

Завантаження

Дані завантаження ще не доступні.